Візьмемо якогось хорошого виробника смартфонів і порівняємо його з сервисный центр apple. Нехай це буде Lenovo, Samsung — не важливо. Проблема в тому, що у всіх, крім Apple, у виробництві знаходиться величезна кількість смартфонів, а іноді і безліч лінійок, в кожній з яких кілька моделей. Кожен пристрій має бути ретельно продумано і спроектовано, щоб всі заявлені можливості пристрою функціонували належним чином. Справа в тому, коли у тебе один або два, або навіть три смартфона в виробництві, це зробити набагато простіше, ніж коли у тебе їх двадцять. Я не вигадую можливі ситуації, я лише описую реальні, з якими стикався я або, що частіше, стикаються мої знайомі. Найпоширеніший баг в смартфонах — поганий прийом сигналу, як не дивно. Я знаю людину, якій реально складно придбати iPhone, враховуючи вартість смартфонів інших гігантів. Але його просто запарила якість зв’язку, тому він вирішив один раз витратитися на нормальний смартфон.

Також проблеми трапляються з софтом, який від поновлення до оновлення обзаводиться як багфіксів, так і новими проблемами. Відкрийте і почитайте теми на тематичних форумах, там раз у раз обговорюють ті чи інші проблеми прошивок або, що гірше, хардвера.

Я ні в якому разі не кажу, що в інших смартфонах, крім iPhone, полюбому будуть баги. Я лише кажу, що ймовірність їх присутності вище, ніж у випадку з iPhone. Хоча і у нього бували косяки в історії!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here