В першу чергу, визначте цілі вибору рекламного агентства http://www.push-k.com.ua. Тут важливо відповісти на два питання: Що ви чекаєте від рекламної кампанії? Що саме ви хочете отримати від рекламного агентства? Наприклад, мета рекламної кампанії — привернути нових клієнтів на виставці, підвищити впізнаваність бренду або лояльність клієнтів. З цього випливає мета і вибір рекламного агентства. А саме: розробити комплект рекламних матеріалів (буклет, листівка, проспект). Залежно від мети ви можете вибрати агентство повного циклу або виконує лише окремі роботи. Це звузить пошук і заощадить час — і ваше, і ваших фахівців. Зберіть інформацію про агенції Припустимо, маркетологи знайшли декілька відповідних для вибору рекламних агентств. Зрозуміти, чи варто з ними працювати, допоможуть наступні рекомендації: Пошукайте в Інтернеті відгуки про ефективність рекламного агентства. Звичайно, навряд чи на сайтах будуть негативні відгуки, проте інформація може виявитися корисною. Зверніть увагу, наприклад, на назви компаній, які їх дали. Чим більший і солідніше компанії, тим краще. Подивіться портфоліо і список клієнтів агентства. Уточніть, з якими галузями воно працювало, які завдання вирішувало.

Тут виникає питання: чи зв’язуватися з агентством, яке працювало з компаніями — Вашими конкурентами? З одного боку, це означає, що накопичено досвід роботи зі схожою продукцією (рекламування схожих послуг), з іншого — є побоювання, що будь-які ідеї агентство вже пропонувало Вашим конкурентам (а ті їх забракували). У такій ситуації раджу врахувати репутацію агентства, а також результати його співпраці з компаніями-конкурентами, а вже потім приймати рішення. Дізнайтеся, яке склалося думка про компанії і про конкретні менеджерах у ваших колег і знайомих, які мають досвід взаємодії з цим агентством. Зателефонуйте співробітникам компаній-клієнтів, які безпосередньо займалися проект (вони можуть бути перераховані на сайті рекламного агентства), і спробуйте отримати інформацію у них. Види реклами. Огляд інструментів, до яких треба придивитися З’ясуйте терміни виконання замовлення і його вартість Доручіть кільком рекламним агентствам розробити для вас пропозиції щодо конкретного проекту.

Отримавши пропозиції, порівняйте їх. Майте на увазі, що далеко не завжди вибір на користь низьких цін — кращий варіант. Звертайте увагу на те, наскільки адекватно отриману пропозицію вашому запиту: вам прислали стандартну пропозицію з серії «ось все, що ми можемо», або представлені кілька варіантів, розроблених з урахуванням специфіки діяльності компанії і побажань, сформульованих в замовленні? Цілком ймовірно (приблизно в 60% випадків) запізнювання за термінами. Це відбувається з різних причин (від тривалого процесу затвердження та обговорення до затримок і форс-мажорних обставин у підрядника). Тому намагайтеся закладати терміни з запасом або оголошуйте агентству дедлайн трохи раніше реального. Обговоріть відповідальність сторін Разом з маркетологом або директором з розвитку потрібно визначити, хто і за який блок роботи буде відповідати. Наприклад, стверджувати макети і кольоропроби при друку листівок, буклетів та іншої рекламної продукції бажано представникам компанії. Це позбавить вас від сюрпризів. Ваші представники повинні обов’язково бути присутнім на обговореннях і стверджувати концептуальні рішення. Тісна співпраця ашей компанії і рекламного агентства дозволить якомога раніше скорегувати роботу, якщо вона рухається в неправильному напрямку. А ось за рекламні тексти або слоган може відповідати рекламне агентство. Ваша справа — висловлювати побажання і стверджувати готові тексти (слоган).

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here