Якщо Ви збираєтеся створити сайт за принципом «щоб було», «у всіх є — нехай і у мене буде» (інакше кажучи «для галочки»), то ця стаття про створення сайту, що продає не для Вас. Інформацію ми підготували для тих, хто чітко визначає завдання, бачить цілі і використовує сайт для їх досягнення.

Найчастіше сайти створюють для продажу: товару, ідеї або, наприклад, себе (як елемент маркетингу особистості). Ваш сайт — Ваш промоутер в Інтернеті. Создание продающих сайтов от компании Nomax. Разработка продающего сайта и Сео продвижение в топ 10.. Створення сайту, що продає — суміш науки і мистецтва, і при його розробці і розвитку доводиться враховувати сотні, якщо не тисячі, нюансів. Поговоримо сьогодні про внутрішній зміст продає сайту, не торкаючись питань реклами та просування сайту.

Виходите їх того, що відвідувач сайту:

— ледачий (і не натисне зайвий раз кнопку, і полінується зняти трубку телефону, щоб дізнатися ціну);
— розпещений (сотні сайтів Ваших конкурентів дозволяють відвідувачам Вашого сайту легко проміняти його на інший);

— поспішає (хоче швидко отримати необхідну йому інформацію);

— недовірливий ( «брехня всесвітня, а в Інтернеті брехня всесвітня подвійно»).

Отже, Ваша мета при створенні сайту, що продає — зацікавити, викликати довіру, утримати на сайті, дозволити швидко отримати всю необхідну інформацію, змусити повернутися і, головне, просто ПОНРАВИТЬСЯ.

— Чи проводите аналоги і порівнюйте сайт з реальними магазинами. Ви захочете купити товар в брудному напівпідвальному магазині з продавцем, який не може відповісти ні на один Ваш питання? А на непоказному сайті з невиразною інформацією?

— Боріться з невідчутністю Вашого товару в Інтернеті. Ілюструйте основні положення, демонструйте товар на фото з різних сторін. Часто одна хороша картинка / фото замінює цілу сторінку тексту і має велику ефективність. Домагайтеся максимальної інформативності: докладний опис, характеристики, специфікації, відгуки, огляди, додаткові презентації. Чи не розмістивши в своєму каталозі або магазині детальну інформацію, Ви відкриваєте Вашому потенційному покупцеві шлях на сайт Вашого конкурента, де він цю інформацію отримає. І не факт, що він потім повернеться для покупки до Вас.

— Впроваджуйте при створенні сайту принципи електронного мерчендайзингу. Це особливо важливо при створенні сайту інтернет-магазину. Оформлення сайту або вітрини інтернет-магазину має будуватися з використанням методів і технічних рішень, спрямованих на вдосконалення подання Вашої пропозиції на сайті і сприяти вчиненню покупки. Це і правильне надання інформації, угруповання товарів і пропозицій, вплив на емоційне сприйняття, вплив на імпульсні покупки, впровадження програм лояльності та багато іншого.

— Не забувайте і про те, що називають модним словом usability, а по-російськи кажучи — зручність користування сайтом (це тема окремої розмови і окремої статті).

— Тексти на сайті повинні бути рекламними, що продають. Ніхто в Інтернеті не відміняв правило подачі інформації «характеристика-перевага-вигода». Написання продають текстів для сайту — особливе мистецтво. Часто роблять помилку, перетворюючи опис, наприклад, послуги, в інформаційний текст, що нагадує університетський підручник. Прочитайте тексти для Вашого сайту ще раз очима простого користувача: як мінімум, Ви не повинні заснути посередині сторінки, як максимум — самі повинні захотіти скористатися цим товаром або послугою. І не забувайте структурувати інформацію, розбиваючи її для легкості сприйняття.

— Оболонка сайту (дизайн сайту) повинна відповідати змісту. Існує маса прийомів (використання кольору і колірних поєднань, шрифти і написи, поєднання форм і обсягів і т.д.), за допомогою яких дизайнер може створити на Вашому сайті певний настрій. Наприклад, якщо Ви продаєте дорогий елітний товар, то і дизайн сайту повинен виглядати відповідно.

— Приділіть увагу доступності контактної інформації на сайті. Бажано, щоб контакти завжди були перед очима користувача (не зайве продублювати кілька разів, наприклад, в шапці сайту, внизу сайту, в тексті). Пропонуйте різні варіанти зворотного зв’язку: телефон, ICQ, Skype. А ще різні чати, служби підтримки, кнопка «Задати питання» чи «Поставити питання про товар» і т.д.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here